در رسانه| باید فرهنگ قدرشناسی را در جامعه نهادینه کنیم

استاندار اردبیل با بیان اینکه باید تلاش کنیم فرهنگ قدردانی و تجلیل از نیکوکاران، به آیندگان منتقل شود، گفت: برای قرار گرفتن در مسیر صحیح رشد و توسعه باید فرهنگ قدرشناسی را در جامعه نهادینه کنیم.

به گزارش ایکنا از اردبیل و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل، حامد عاملی، استاندار اردبیل، در آیین اهدای لوازم ضروری منزل به ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی استان، اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته از سوی مجموعه بهزیستی را تکلیفی دینی، اخلاقی و انسانی دانست و از زحمات تمامی دست اندرکاران این مجموعه قدردانی نمود و افزود: امروز تمامی مسئولان خصوصاً تلاشگران بهزیستی در پیشگاه پروردگار رو سفید و سربلند هستند چرا که در سایه همت و تلاش این عزیزان شاهد صفر شدن افراد پشت نوبت دریافت مستمری هستیم.

وی بیان کرد: افزایش چشمگیر مواردی همچون حق پرستاری، خدمات پزشکی درمانی، تأمین تجهیزات توانبخشی و... همگی از تلاش شبانه‌روزی خدمت‌گزاران این مجموعه نشأت می‌گیرد.

استاندار اردبیل ضمن اشاره به اقدامات جهادی دولت سیزدهم و نگاه ویژه شهید رئیسی در حمایت از بهزیستی و جامعه تحت پوشش افزود: با شناختی که از روحیات رئیس جمهور دولت چهاردهم داریم، امیدواریم این رویکرد ادامه داشته باشد تا روز به روز شاهد حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی و شکوفایی استعدادهای آن‌ها باشیم.

استاندار اردبیل برگزاری آیین‌های تجلیل و نکوداشت خیرین را مایه دلگرمی و ترغیب نیکوکاران دانست و این رویدادها را نشانه‌ای از حس قدردانی مردم و مسئولان نسبت به همت والای خیرین و نیکوکاران عنوان کرد و خواستار تبدیل این امورات به فرهنگ قدردانی شد.

عاملی اظهار کرد: باید تلاش کنیم این فرهنگ به آیندگان منتقل شود و برای قرار گرفتن در مسیر صحیح رشد و توسعه باید فرهنگ قدرشناسی را در جامعه نهادینه کنیم.

کد خبر 115793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد